کالای برق ای سی دی سی کالا

فروش مستقیم و بی واسطه آیفون تصویری ، جک پار کینگ و دوربین مداربسته

کالای برق ای سی دی سی کالا

فروش مستقیم و بی واسطه آیفون تصویری ، جک پار کینگ و دوربین مداربسته

فروشگاه ای سی دی سی از لحظه شروع به فعالیت در زمینه عرضه سیستم های حفاظتی ،نظارتی و خدمات در این سیستم نموده است، مدیر و صاحب امتیاز این مجموعه تلاش میکند در این وب سایت همواره سعی میکند با حذف واسطه میان مشتری و تولید کننده و حتی خدمات و شرایط جذاب برای همکاران بهترین قیمت را اعلام کند و بهترین خدمات را به مشتریان گرامی خود ارائه دهد.
اصالت کالا ،صداقت خدمات در جهت رضایت مندی مشتریان است

  • ۰
  • ۰

درب بازکن تصویری
یکی دیگر از تجهیزات سیستم نظارتی-حفاظتی-امنیتی در بازکن های اتوماتیک میباشد که به دو صورت وجود دارند.
-درب باز کن های صوتی Audio door phone
-درب بازکن های تصویری Video door phone
این درب باز کن ها برای باز کردن درب های کوچک یا نفر رو کار برد دارند.این درب بازکن ها عملکردی شبیه به یکدیگر دارند با این تفاوت که درب باز کن های صوتی از سیستم تبادل صوتی جهت باز نمودن درب استفاده میشود اما در درب بازکن های تصویری از سیستم تصویری یا ویدیویی جهت تبادل اطلاعات وباز نمودن درب استفاده میشود.سیستم های درب باز کن صوتی و تصویری از چهار قسمت کلی تشکیل شده اند.
– پنل
– گوشی
– قفل اتوماتیک
– منبع تغذیه

اجزای در باز کن های تصویری
در حال حاضر سیستم های درب باز کن تصویری به علت کارایی فراوان جایگزین درب های صوتی شده اند.در حقیقت در باز کنهای تصویری علاوه بر تبادل صوتی اطلاعات تصویر مخاطب را جهت نظارت و امنیت بیشتر برای کاربر نمایش میدهد.به طور کلی درب بازکن های تصویری بر دو نوع هستند.
– سیاه وسفید
– رنگی
نوع معمولی درب بازکن های تصویری به صورت سیاه وسفید است.اما در نوع رنگی سیستم درب باز کن باید قابلیت دریافت پخش تصویر را به صورت رنگی داشته باشد.ولی به طور کلی در نحوه عملکرد و نصب تا حدودی شبیه یکدیگر میباشند.اجزای اصلی درب بازکن های تصویری عبارت اند از:
– گوشی یا مانیتور
– پنل قفل اتوماتیک
– منبع تغذیه

گوشی
گوشی یا مانیتور جهت ارتباط صدا و تصویر با پنل به کار میرود.گوشی در داخل واحد ها یا منزل قرار میگیرد که ممکن است سیاه سفید یا رنگی باشد.
اجزای گوشی
هر گوشی دارای اجزای مختلفی است.
1.هندست یا هدست:
برای ارتباط صوتی با پنل باید ان را از روی مانیتور برداریم.هندست به وسیله یک سوکت به مانیتور متصل است.هندست خود از دو قسمت بلند گو و دهنی تشکیل شده است.
2.بلند گو یا اسپیکر
به وسیله بلند گو صدای ارسالی از پنل شنیده میشود.
3: دهنی یا میکروفن
به وسیله دهنی صدا از گوشی به پنل ارسال میشود
4:کلید قطع کن
زمانی که هد ست را سر جای خود قرار میدهیم کلید قطع کن به سمت داخل کشیده میشود و لامپ تصویر خاموش میشود در نتیجه همه چیز به حالت Standby میرود.
5:نمایشگر
تصویر ارسال شده از پنل به وسیله نمایشگر نشان داده میشود.در مدل های سیاه و سفید از لامپ تصویر استفاده میشود.ولی در مدل های تصویری از LCD یا LED استفاده میشود.
6:لامپ LED
نشانگر روشن یا خاموش بودن مانیتور است.
7:شاسی استارت:با فشردن این شاسی صفحه نمایشگر فعال میگردد و تصویر ارسال شده از دوربین پنل را نمایش میدهد.
8:شاسی اینترکام
شاسی اینترکام یا ارتباط داخلی برای ارتباط با مانیتور دوم به کار میرود
9:شاسی درب باز کن
با فشردن این شاسی قفل درب به وسیله قفل باز کن باز میشود.
10:کلید تنظیم صدا
Ding,Dang برای تنظیم شدت صدای زنگ از کلید تنظیم صدا استفاده میگردد.
11:کلید on/off
جهت خاموش یا روشن نمودن گوشی این کلید بکار میرود .
12:کلید تنظیم روشنایی
روشنایی تصویر نمایشگر بوسیله این تنظیم میشود.
*پنل:
پنل در جلوی درب نصب میشودو جهت ارتباط با مانیتور که در طبقات قارر دارند به کار میرود.
اجزای پنل:
– لنز دوربین
– اسپیکر(بلند گو)_میکروفن(دهنی)
– شاسی های زنگ طبقات
– یونیت دوربین
– یونیت امپلی فایر
– سونیت سوییچر
اسپیکر و میکروفن در پشت پنل داخل قاب قرار دارند و جهت تبادل صوت سوراخ های ریزی در جلوی انها تعبیه شده است.
شاسی زنگ در پانل به صورت پلاستیکی وفلزی هستند. در کنار این شاسی ها پلاک هایی جهت درج شماره ی نام وجود دارد.برای استفاده پنل در شب LED های ریزی در زیر این پلاک ها قرار دارد که انها را جهت دستیابی نورانی میکنند.
پانل ها بر حسب ساختار و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند.ولی به طور کلی یک پانس از نظر ساختاری از سه قسمت اصلی تشکیل شده است:
– دوربین Camera
– امپلی فایرAmpli fire
– سوییچرSwitcher
*دوربین
دوربین های به کار رفته در پنل درب بازکن های تصویری معمولا از نوع فیبری هستند که لنز انها به صورت واید عمل میکند.یعنی دارای زاویه دید باز هستند.این دوربین دارای
زاویه دید باز هستند. این دوربین در قسمت بالای پنل نصب شده است و در جلوی ان یک طلق محافظ شیشه ای جهت حفاظت از لنز به کار میرود.
سنسور های های به کار رفته در این نوع دوربین ها به دو گونه هستند:
– CMOS
– CCD
به طور معمول کیفیت تصویر در دوربین با سنسورCCD بهتر از نوع CMOS میباشند. در بعضی از پنل ها دوربین فابلیت تنظیم به چپ و راست و بالا و پایین را داراست.یک پیچ در پشت دوربین قرار دارد که باید انرا باز نمود و پس از تنظیم جهت دوربین انرا دوباره محکم نماییم.جهت دوربین باید طوری تنظیم گردد که با زاویه دید مناسب بتواند اشخاص را به طور کاممل نشان دهد.د رپنل ها در کنار لنز دوربین فتودیودهایPhoto diode مادون قرمز IR قرار دارد که به وسیله انها امکان دید در شب دوربین فراهم میشود که این یک مزیت خوب برای انها به شمار می اید.
تصویر خروجی حاصل از دوربین توسط سه عدد سیم جهت تقویت و ارسال به امپلی فایر میرود که عبارت اند از:
– ویدیو Video+ (زرد)
– مشترک com (سیاه)
– تغذیه +12VDC (قرمز)
*امپلی فایر
برای تقویت صدا و تصویر از امپلی فایر استفاده میشود.در درون امپلی فایر برد الکترونیکی جهت انجام انجام این کار وجود دارد.سه عدد سیم به صورت یک سوکت از دوربین به امپلی فایر متصل است.
*سوییچر
یکی از مشکلاتی که در نصب درب بازکن های صوتی و تصویری وجود داشته است تعداد بالای سیم جهت نصب ان است.برای کم نمودن تعداد سیمهای ارتباطی بین پنل و مانیتور از قطعه ای به نام سوییچر استفاده میشود.سوییچر در درب باز کن های تصویری به دو شکل میباشند:
– سوییچر مرکزی
– سوییچر تک کانال

_سوییچر مرکزی:
زمانی به کار میرود که از هر واحد یک کابل 4 تایی (دو زوج)به درون پنل جهت ارتباط اورده شده باشد.هر سوییچر جهت انجام عملکرد خود دارای یک رله است. بنابراین برای هر واحد یک عدد رله در سوییچر مرکزی وجود دارد.
سوییچر مرکزی درون پانل و بر روی شاسی ها قرار میگیرد. به طور مثال یک پنل چهار طبقه با سوییچر مرکزی دارای یک سوییچر با تعداد 4 رله است.
بر روی سوییچر مرکز به تعداد واحد ها سوکت های 4 پین قرار گرفته است.که به مانیتورها متصل میشوند. در اصل این سوکت چهار پین به همان سوکت چهار پین اول روی مانیتور نصب میشود.
_سوییچر تک کانال:
اگر سیم های در نظر گرفته شده جهت ارتباط مانیتور با پنل به تهداد کافی نباشد باید از سوییچر تک کانال استفاده میکنیم.سوییچر های تک کانال در دونوع موجود هستند. هر سوییچر تک کانال دارای یک رله است که چهار سیم از سمت مانیتور به ان وارد میشود وپنج سیم هم از سمت پنل به ان متصل میگردد که یکی از انها سیم مربوط به زنگ است که ترمینال های ان سمتی که 5تایی است شماره 1و2و3و4 را به مانیتور اتصال میدهیم و ترمینال پنجم (B) را با ترمینال های سمت دیگر که 4 تایی است به پنل متصل مینماییم.
*منبع تغذیه
منبع تغذیه ولتاژ مورد نیاز قسمت های مختلف سیستم درب باز کن تصویری را فراهم میکند. منبع تغذیه در سیستم درب بازکن صوتی و تصویری به یک شکل است.بدین معنا که منبع تغذیه را به یک ولتاژ 220VAC یا برق شهر متصل میکنیم که در نتیجه دو ولتاژ را برای تغذیه سیستم تهیه مینمایید.
– 12VDC (مستقیم)
– 12VAC (متناوب)
خروجی 12VAC برای تغدیه قفل برقی بکار میرود.
در بعضی از پنل ها ولتاژ DC فقط برای روشن کردن LED های واحد هاست که اسم سخص در تاریکی شب مشخص باشد.
ولی در بعضی از پنل ها تا زمانی که این برق وصل نشود Panel کار نمیکند. به هر حال ولتاژ DC فقط برای داه اندازی و سوییچ کردن پنل است.
*قفل اتوماتیک
در سیستم درب بازکن صوتی وتصویری جهت باز نمودن درب از قفل باز کن های اتوماتیک استفاده میگردد که به طور کلی دو نوع میباشند:
– قفل برقی
– قفل زنجیری
فقل برقی در حقیقت یک مگنت بسیار قوی است بدون نیاز به زنجیر که زبانه درب را به عقب میکشد. بدین صورت درب باز و بسته میشود.
قفل برقی با ولتاژ12v متناوب کار میکند.

  • ۹۹/۰۸/۲۰
  • ای سی دی سی کالا ای سی دی سی کالا

آیفون تصویری

خدمات آیفون تصویری

لیست قیمت آیفون تصویری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی